Gdzie organizować konferencje? Hotele z dala od wielkomiejskiego zgiełku
Organizacja konferencji czy spotkań dla kontrahentów to niełatwe zadanie – najczęściej oddelegowani są do niego pracownicy związani z marketingiem i PR. Ich zadaniem jest nie tylko wysłanie zaproszeń, ale i stworzenie materiałów reklamowych czy wynajęcie odpowiednio dużej sali do przyjęcia gości. Szczególnie ten ostatni aspekt bywa problematyczny. Hotele umiejscowione w centrach miast mogą podnieść cenę organizacji praktycznie o 100 procent! Jakie mamy alternatywy?
Hotel blisko natury!
Coraz więcej przedsiębiorców szuka hoteli położonych z dala od miasta, a znacznie bliżej jezior, parków, lasów. Takie położenie sprzyja nie tylko pozytywnej atmosferze konferencji, ale również pozwala na spędzenie wolnego czasu czy przerw na świeżym powietrzu. Hotele takie to nie rzadkość – właściciele takich miejsc zdają sobie sprawę, jak ważne jest zapewnienie odpowiedniej atmosfery dla spotkań biznesowych. Jednym z takich hoteli jest Lawenda Park Hotel – jachranka.pl. Na jakie atrakcje mogą liczyć hotelowi goście?
Wypoczynek i kontakt z naturą!
Na turystów oraz uczestników konferencji czekają przede wszystkim wygodne i komfortowe pokoje. W cenie pobytu w hotelu znajduje się również możliwość zjedzenia obfitego śniadania, dostępnego w wyznaczonych godzinach. DO dyspozycji gości hotelowych oddano również strefę SPA. W wolnych chwilach warto przejść się nad brzeg jeziora i pospacerować leśnymi ścieżkami.